با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
شناسائی و اولویت‌بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در ارتباطات بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی

محمدرضا عباس زاده؛ حسین وظیفه دوست؛ محمد علی نسیمی؛ حسین دیده خانی

دوره 10، شماره 2 ، دی 1401، ، صفحه 17-32

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.59867.1549

چکیده
  ظهور رسانه‌های اجتماعی، باعث پیشرفت و توسعه ارتباطات شفاهی شد و پدیدۀ جدیدی به نام تبلیغات شفاهی الکترونیکی پدیدار گردید. این پژوهش که نوعی پژوهش توسعه‌ای با روش آمیخته است، با هدف شناسائی و اولویت بندی ابعاد تبلیغات شفاهی الکترونیکی در روابط بین فردی مشتریان کالاهای ورزشی در شبکه‌های اجتماعی انجام شد. لذا برای شناسائی ابعاد تبلیغات ...  بیشتر